Как да подновим вече съществуваща услуга
След като сте поръчал вашата услуга и сте я използвал ( щастливо надяваме се :-) ) Вие ще желаете да я подновите.
Подновяването е съвсем прост процес.
Една седмица (7 дни) преди да изтече вашата услуга системата на SMSHosting.BG Ви генерира платежно във вашият профил по което да можете да заплатите. Това платежно се изпраща също така и на мейл адреса който сте посочил при регистрацията на профила. Ако желаете да подновите вашата услуга по - рано можете да се свържете с нас и ние да генерираме ръчно вашето платежно.
За да направите самото подновяване е нужно да се логнете във вашата клиентска част.
От там трябва да изберете менюто "Плащания" -> "Разписки". Там ще откриете вече генерираното платежно и можете да цъкнете на "Преглед"
От падащото меню можете да избирате различен начин на заплащане като за всеки различен начин ще се показва различна информация под самото падащо меню.
В долният край имате бутон за сваляне който конвертира вашият файл в PDF формат който можете да принтирате ако желаете.
Начини на заплащане:
След като вече сте направил поръчка Вие желаете да заплатите услугата. Ще разясним подробно как да заплатите вашата услуга по всеки един от посочените начини в сайта:
1) чрез СМС
Най - бързия и лесен начин става при заплащане чрез СМС. Избирате точно тази опция от падащото меню след което натискате бутона "Плати". Ще бъдете пренасочен към външен уебсайт от където ще можете да видите данните за самия СМС или СМС-и които трябва да изпратите. Имайте предвид, че заплащането през СМС е на по - висока цена от обявената стандартна такава понеже мобилните оператори удържат над 50% от стойността на самия СМС.
2) По банков път
Нужно е да посетите най - близкият банков офис и да заплатите издаденото от нас платежно. Нашата банка, банкова сметка както и "основание" за самото заплащане са посочени в самото платежно при избор на начин на заплащане "По банков път".
Същото може да бъде извършено и с онлайн банкиране (ако имате такова) което Ви спестява разкарването до банков офис и заплащането на такса (при някои банки онлайн банкирането не изисква такси при трансфер).
Ако правите превод от различна банка от нашата е възможно да има забавяне. Ако желаете вашата услуга да се активира по - рано можете да снимате самото платежно от банката и да ни го прикачите към запитване до нас като доказателство.
3) Чрез офис на EasyPay
Нужно е да посетите най - близкият офис на EasyPay. При избор на начин на заплащане "Офис на EasyPay" в самата фактура системата ще Ви генерира 10 символен код по който да заплатите. Нужно е да предоставите този код на служителя в офиса. Всичката нужна информация се съдържа в кода. Фактурата се отбелязва автоматично като платена след като служителя отбележи кода като изплатен.
4) ePay.BG
При избор на заплащане чрез ePay.BG ще се покаже бутон който ще Ви пренасочи към системата на ePay.BG от където можете да направите самото заплащане.
5) B-Pay (заплащане на банкомат)
При избор на този вид заплащане в самото платежно ще се покажат данните по които да заплатите т.е. Код на търговеца и Персонален код. Нужно е банкомата който използвате да поддържа функцията B-Pay. При избор на тази опция в банкомата ще Ви бъдат поискани данните описани на самото платежно. Заплащането се извършва автоматично след като банкомата направи транзакцията от вашата карта.
6) Кредитна карта
При избор на заплащане чрез кредитна карта ще се покаже бутон който ще Ви пренасочи към системата на БОРИКА от където можете да направите самото заплащане.
7) PayPal
При избор на заплащане чрез PayPal ще се покаже бутон който ще Ви пренасочи към системата на PayPal от където можете да направите самото заплащане. Имате и опция за абониране (Subscription) която автоматично прави вашите
8) Пощенски запис
Нужно е да посетите най - близкият пощенски офис. При избор на начин на заплащане "Пощенски запис" в самата фактура системата ще Ви бъде посочен адрес и основание за пощенския запис който Вие да запишете при изпращането за да можем да разберем за какво точно е самия пощенски запис. Тъй като пощенските записи се освояват един път на десет дни най - добре е да ни изпратите като запитване снимка на бележката която ще Ви предоставят от пощенския офис за да не се налага да чакате докато ние освоим записа а да активираме вашата услуга възможно най - скоро.
Ако все пак нещо не Ви е ясно можете да ни изпратите запитване.
беше ли полезен този отговор?
Прочетете също
Powered by WHMCompleteSolution